Officiel fanklub for Frederikshavn White Hawks

1; Valg af ordstyrer: Frits

2; Valg af stemmetæller: Poul og Benny der var 19 tilstede ud over bestyrelse.

3; Formandens beretning: Sæson 18-19 gik ok, vi fik en 3 plads som vi godt kan være glade for. Da vi starte var vi på 80 medlemmer nu er vi på 218 medlemmer og der kommer flere til og det er bare så fedt. Det var en sæson der startede svært rent – men det vil vi gerne lave om på i den nye sæson.

I Januar var vi med i Final4 i Aalborg, hvor vi spillede nogle kampe. Desværre glippe det til sidst – men en flot 2. plads var trods alt godkendt. Vi havde en ekstraordinær generalforsamling, hvor Julie og Niels gik ud af bestyrelsen. Istedet har vi fået Janni og Michael ind i fanklubben – det er vi utrolige glade for. Det har styrke vores sammenhold og vores samarbejde med White Hawks Support Copenhagen.

Efter den ekstraordinære generalforsamling, har vi så arbejdet på højtryk, i forhold til en helt ny retning.

Efter formandens beretning, blev ordet ordet givet videre til Michael. Michael fortalte om fanklubbens formål og mål. Alt hvad fanklubben gør frem over er, vil være aktiviteter der skal være med til at støtte holdet både hjemme og på udebane. Alt hvad vi laver, skal direkte eller indirekte, have en rød tråd hen til formålet. Målet er at være Danmarks bedste og mest aktive fanklub og det kan selvfølgelig ikke gøre uden hårdt arbejde og hjælp fra vores medlemmer. Michael fortalte om visionerne for White Hawks Hvide Hær. Kort og godt handler de om indsatser på områderne Stemming, Busture, Kommunikation, Fælleskabe og sammenhold og Events og arrangementer.

Michael startede med en ny  og anderledes tilgang til kommunikationen – Facebook, hjemmesiden og medierne får et helt nyt fokus.

Majbrit fortalte om tiltag i forhold til stemningen, at der bl.a. er købt 240 nye flag. Desuden lidt om kommende nye tifoer til hjemmekampe og udekampe. Desuden blev det fortalt, at man sammen med Elite Nord, har aftalt at der er klappere til alle kampe i sæsonen 2019/2020

Janni fortalte om busturene. Vi vil i denne nye sæson have flere busser afsted til udekampene. Målet er mellem 10-15 busture i løbet af hele sæsonen. Vi kører hver gang – er vi kun 15, så kører vi i en mindre bus med 15. busturene skal være billige med attraktivt indhold. Desuden laves der en plan for busture i hele grundspillet. Det nye koncept for busturene var en succes i slutningen af sidste sæson – det fortsætter vi med.

Vi kan sige allerede nu at den. 29 September 2019 har vi en bustur til Herning, busturer vil være gratis for vores medlemmer og koste 150 kr. for ikke medlemmer (inkl. et medlemskab af fanklubben)

Helene fortalte om vores nye medlemskoncept. Bla. at der nu er der 15 firma der er er med i rabatordning. Man kan se på vores hjemmeside se hvilke aktive rabatordninger der er for vores medlemmer.

Det er købt nyt merchandise til denne nye sæson, 2 nye slags haltørklæder, fiskerhat, pucke med Whhh logo, kuglepen og ja så vores nye fantrøjer som skal forudbestilles som end til nu har været en stort succes og så vil der være specielle fordele for fanklubbens medlemmer løbet af sæsonen og så vil der blive opbygget en tæt sammenhold mellem klub, spilleder og fanklub.

Og så vil der komme flere aktiviteter i denne nye sæson – mere om det henover efteråret.

4; Regnskab v/ kasseren:

Vi har haft en overskud på 3.366,- så det har været godt

5; Ændring af vedtægter:

Som det var nu kunne fanklubben ikke have hævekort så når der skulle købes og betales noget skulle formanden Mathias eller kasseren Helene betale med deres egen kort, da der stod noget forkert i vores gammel vedtægter. Så de nye vedtægter er godkendt af alle der var tilstede ved generalforsamling.

6; Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer:

På valg var Majbrit, Helene og Janni og de blev alle genvalgt

7; Valg af 2 suppleanter:

På valg var Søren og Michael og de blev også genvalgt

8; Valg af bilagskontrollant

På valg var Niels og han blev også genvalgt.

9; Indkommende forslag:

Der var ikke kommet noget.

10; Evt.

Husk at gøre spillerne opmærksom på, at de løber den rigtige vej på isen (hen mod fansene først)

Og så vil vi i bestyrelsen gerne sige mange gange tak for jeres store hjælp I alle giver os ude i hallen eller hvor end vi er. Vi kan ikke gøre dette uden jer…

Og vi sætter meget stor pris på det.

White Hawks Hvide Hær